Mijn CV in een notendop:

Marketing en dan met name digital marketing met scrum/agile kennis zijn kernwoorden die de rode draad vormen in mijn CV.

Andere kernwoorden die mij goed typeren naar activiteit zijn online marketing,  B2C, B2B, agile/ scrum, mensen, teams, resultaat, abonnementen, producten, klanten, dialoog, kanalen en communicatie. Vanuit de business de functionele eisen opzetten en vaak met ICT uitwerken in technische specificaties en werkelijk uitvoeren.

Hieruit komt naar voren dat ik breed inzetbaar ben. Ontwikkelen, zowel op inhoudelijk gebied als ook op het persoonlijke vlak is ook een kenmerk dat goed bij mij past. Je bent nooit te oud om te leren. Een “bouwer”, nieuwe dingen neerzetten of uitbouwen, zo kan je mij ook wel omschrijven.  Waarom marketing? Omdat je binnen het marketing vak altijd vooraan staat met vernieuwing en verandering. Dat past bij me.

Een paar highlights:

  • MarketingLab optuigen binnen Philips Healthtech. Op een agile manier business modellen testen voor abonnementen op hardware. (2020)
  • Website ontwikkelen voor Mammoet en het team meenemen van offline naar online (2018)
  • Optimalisatie van landingspagina’s voor Philips (2017)
  • Ondernemerssupport ontwikkeld (B2B ondernemersplatform, ING 2011)
  • € 100.000 opgehaald voor Serious Request (FBTO, december 2013)
  • Team Dialoog aangestuurd (van 900 naar 10.000 Facebook likes, FBTO 2013)
  • Acquisitie van 42.000 nieuwe creditcards (ING Card 2007)

Benieuwd naar mijn volledige cv?

CV

Download CV CV Nederlands